Cukinijos žiemai su paprika

Cukinijos su paprika yra tas pats lečo. Paruošiama labai paprastai ir greitai, gaunasi kvapniai, ryškiai ir skaniai. Tai universali mišrainė, kuris patiks jums, ir jūsų svečiams, papuoš kasdienę vakarienę ir šventinį stalą.

Cukinijos lengvai pasisavinamos organizmo, todėl įtraukiamos į vaikų ir pooperacinę dietą. Cukinijų sudėtyje esanti ląsteliena normalizuoja virškinimą. Jose taip pat yra daug vitaminų C ir B grupės, kalio, geležies, karotino, fosforo. Cukinijos tinka kaip dietinis produktas ir padeda pašalinti skysčių perteklių. Sergant šlapimo akmenlige ar inkstų nepakankamumu, nerekomenduojama valgyti daug cukinijų, kad neapsunkintumėte organų.

Ingredientai:

  • Cukinijos – 2 vnt. (360 g);
  • Paprika – 3 vnt. (450 g);
  • Česnakai – 3 skiltelės (6 g);
  • Pomidorų pasta – 3 v.š. (90 g);
  • Actas – 30 ml (30 g);
  • Cukrus – 1 a.š. (25 g);
  • Vanduo – 200 ml.

Paruošimas:

  1. Daržoves gerai nuplaukite po tekančiu vandeniu.
  2. Stiklainius sterilizuokite bet kokiu patogiu būdu – garuose, mikrobangų krosnelėje arba orkaitėje 15 minučių.
  3. Iš paprikos pašalinkite sėklas ir baltas gyslas, supjaustykite mažais kubeliais.
  4. Cukiniją supjaustykite mažais kubeliais, nenulupdami.
  5. Į nedidelį puodą sudėkite cukinijas, paprikas ir pomidorų pastą. Įpilkite vandens, pastatykite ant vidutinės ugnies.
  6. Troškinkite daržoves 30 minučių.
  7. Prieš nukeldami nuo ugnies, įberkite česnako, pipirų pagal skonį, porą minučių patroškinkite, įpilkite acto ir nukelkite nuo ugnies.
  8. Viską sudėkite į stiklainius ir užsukite.

Mišrainę galite patiekti su virtomis bulvėmis, ryžiais ar makaronais.

Paprikos nauda

Saldžios paprikos tinka tiems, kurie laikosi dietos: nes jos turi mažai riebalų ir mažai kalorijų. Jų vartojimas skatina gerą medžiagų apykaitą ir virškinimą. Sudėtyje esantys vitaminai stiprina kraujagysles, padeda palaikyti regėjimą, gerina odos, nagų ir plaukų būklę. Daržovės sudėtis ir naudingos savybės skiriasi priklausomai nuo spalvos. Raudonojoje – daugiau askorbo rūgšties ir vitamino A. Geltonoje – didelis vitamino C kiekis, net daugiau nei citrusiniuose vaisiuose ir serbentuose.
[the_ad id=”9498″]


Parašykite komentarą